مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 16:102021-11-04ورزشي

داوران، تیم ما را عصبی کردند


نیمه نخست تیم ما تحت تاثیر سوت های ممتد و اشتباه داوران عصبی شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: نیمه نخست تیم ما تحت تاثیر سوت های ممتد و اشتباه داوران عصبی شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

محمد کشاورز، امروز(پنجشنبه _13 آبان ماه) پس از برد پرگل تیمش مقابل ملی حفاری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود اما فکر می کنم عملکرد داوری در نیمه نخست روی بازی ما تاثیر گذاشت، متاسفانه داور با سوت های پیاپی و اشتباه تیم ما را عصبی کرد و خیلی خوب نتوانستیم بازی که مدنظرمان بود را در نیمه اول به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ضمن احترام فوق العاده زیادی که برای داوران قائل هستم، باید بگویم بخش زیادی از نتیجه نگرفتن تیم ما در نیمه نخست را داوران نقش داشتند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اضافه کرد: خوشبختانه در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم و با یک نتیجه خوب بازی را به پایان رساندیم.

کشاورز در خصوص بازی هفته تیمش در مقابل مس سونگون در تبریز، گفت: بازی هفته آینده با مس سونگون بازی مهمی است؛ اما در عین حال یک بازی مثل سایر بازی ها است که 3 امتیاز دارد، تمام تلاش خود را برای گرفتن نتیجه خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران، تیم ما را عصبی کردند

داوران، تیم ما را عصبی کردند