مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-04سياسي

تبلیغات یکی از راهبردی ترین و استراتژیک ترین بخش های نظام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبلیغات یکی از راهبردی ترین بخش نظام جمهوری اسلامی است و دنیای غرب به مدد همین تبلیغات نداشته های خود را به صورت داشته جلوه می دهد.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر پنجشنبه در نشست صمیمانه با مدیر موسسه امیر بیان کشور و دانش آموختگان امیربیانی استان اظهارکرد: فارغ التحصیلان امیربیان از جوانان خوش فکر، انقلابی، جهادی و سربازان انقلابی نظام در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.

وی با بیان این که شجره طیبه امیربیان در حال رشد و نمو است، افزود: امیدواریم ریشه ها و شاخ و برگ این شجره آن چنان در کشور گسترش یافته و اثرگذار شود که شاهد تاثیر آن در تمام عرصه های فرهنگی خصوصا عرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری فرهنگی با محوریت مسائل تبلیغی در دستان توانمند برادران امیر بیانی باشم.

گرزین تبلیغات را یکی از راهبردی ترین و استراتژیک ترین بخش نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دنیای غرب با کمک رسانه و تبلیغات توانستند نداشته های خود را به صورت داشته جلوه و به خورد ملت ها بدهند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: غربی ها چیزهایی را که ندارند و یا دوست دارند در آینده به آن دسترسی پیدا کنند با تبلیغات جوری جلوه می دهند که انگار همین لحظه وجود دارد و با این کار تلاش می کنند استیلای فکری، فرهنگی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات یکی از راهبردی ترین و استراتژیک ترین بخش های نظام است

تبلیغات یکی از راهبردی ترین و استراتژیک ترین بخش های نظام است