مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-04اقتصادي

بیست ودومین نشست اوپک پلاس آغاز به کار کرد


بیست ودومین نشست وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) دقایقی پیش آغاز شد - بیست ودومین نشست وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) دقایقی پیش آغاز شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از وزارت نفت، وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو ائتلاف اوپک پلاس در حالی امروز (پنجشنبه، 13 آبان ماه) به صورت ویدئوکنفرانس گرد هم آمده اند که قیمت نفت در فاصله دو نشست این ائتلاف به بالاترین رقم طی چند سال اخیر رسید و در سوم آبان ماه (25 اکتبر) از 86 دلار برای هر بشکه (برنت) عبور کرد.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا هم زمان با رشد قیمت نفت خام در بازارهای جهانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنفرانس اقلیمی سازمان ملل متحد در گلاسکوی اسکاتلند بیان کرد: نگاهی به قیمت های نفت بیندازید؛ به دلیل امتناع روسیه و کشورهای عضو اوپک از تولید بیشتر نفت، هزینه های سوخت بالاست.

اوپک و متحدانش در نوزدهمین نشست خود در ماه ژوییه توافق کردند هر ماه تولیدشان را در مجموع 400 هزار بشکه در روز افزایش و به محدودیت عرضه 5 میلیون و 800 هزار بشکه در روز پایان دهند.

اعضای کلیدی اوپک و متحدانش با وجود اعتراض های بایدن که مورد حمایت هند و ژاپن است، تا پیش از آغاز نشست نشانی از تسلیم بروز نداده اند و برخی از وزرای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست ودومین نشست اوپک پلاس آغاز به کار کرد

بیست ودومین نشست اوپک پلاس آغاز به کار کرد