مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-04سياسي

بازتاب راهپیمایی یوم الله 13 آبان در آسوشیتدپرس


خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی درباره راهپیمایی یوم الله 13 آبان در ایران گزارش داد که هزاران ایرانی در سالروز تسخیر سفارت آمریکا در سال 1979 با حضور در خیابان های تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آسوشیتدپرس نوشت که اگرچه مراسم 13 آبان در سال گذشته به دلیل همه گیری کرونا برگزار نشد، اما روز پنجشنبه شبکه تلویزیون ایران اعلام کرد که راهپیمایی ها در 800 شهر ایران برگزار شده است.

این رسانه آمریکایی در بخشی از گزارش خود به سخنرانی سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی که در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، اشاره کرد که ضمن انتقاد از آمریکا به عنوان یک کارخانه تولید کننده دیکتاتور و تجاوز های آمریکا در منطقه، گفت: فرزندان این ملت در مقابل هر قدرتی که بخواهد به منافع آن ها آسیبی بزند، شجاعانه با صلابت می ایستد.

این رسانه آمریکایی در ادامه گزارش خود به از سرگیری مذاکرات وین اشاره کرد و نوشت که ایران و آمریکا روز چهارشنبه اعلام کردند که مذاکرات برجام در تاریخ 29 نوامبر (8 آذر) از سر گرفته خواهد شد.

آسوشیتد پرس همچنین در گزارش خود به ماجرای شکست تحقیرآمیز نیروی دریایی آمریکا در دریای عمان اشاره کرد و نوشت که روز چهارشنبه در آستانه چهل و دومین سالگرد تسخیر لان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب راهپیمایی یوم الله 13 آبان در آسوشیتدپرس

بازتاب راهپیمایی یوم الله 13 آبان در آسوشیتدپرس