مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-04سياسي

شهید علی لندی رشادت نوجوانان دفاع مقدس را ادامه داد


استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نوجوانان از سرزمین ما دفاع و خاک مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کردند، گفت: شهید علی لندی رشادت نوجوانان دفاع مقدس را ادامه داد.

- ، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز پنجشنبه به نمایندگی از وزیر کشور به همراه محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و سید محمد عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار و بزرگداشت چهلم شهید علی لندی حضور یافت و گفت: به خانواده این شهید تبریک و تسلیت عرض می کنم و یاد این شهید را گرامی می دارم.

وی افزود: روز شهادت این نوجوان با هفته دفاع مقدس مصادف بود و چهلمین روز شهادتش نیز با روز 13 آبان که روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی است، مصادف شده که همه این موارد در یک مسیر و در یک راستا قرار دارند.

خلیلیان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نوجوانان از مدارس شرکت و از سرزمین ما دفاع و خاک مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کردند، یادآور شد: شهید علی لندی نیز بعد از چند دهه همان رشادت و همان رویه را از خود نشان داد و این نشان دهنده این است که سرزمین بزرگ خوزستان صاحب فرزندانی است که جان خود را در وقت مقتضی برای دفاع از ناموس و سرزمین ایران فدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی لندی رشادت نوجوانان دفاع مقدس را ادامه داد

شهید علی لندی رشادت نوجوانان دفاع مقدس را ادامه داد