مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 18:152021-11-04سياسي

دومین کنگره ملی شعر گمنامی در ماهشهر برگزار شد


دومین کنگره ملی شعر گمنامی با حضور مسئولان استانی در شهرستان بندر ماهشهر آغاز به کار کرد و مطالب مهمی از سوی مسئولان مطرح شد.

- ، دومین کنگره ملی شعر گمنامی در شهرستان بندر ماهشهر آغاز به کار کرد که نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این آیین به ترسیم شاخص های امنیت پرداخت و گفت: مردم دوست دار کسانی هستند که امنیت را برای مردم جامعه فراهم می کنند.

حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد اظهار کرد: مردم باید در ایجاد مؤلفه های امنیت همکاری داشته باشند و انسجام دستگاه ها می تواند عمل به این شاخص ها را ثابت کند.

مدیرکل اطلاعات استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: در 6 سال گذشته دشمن روی خوزستان متمرکز شده تا امنیت و آسایش مردم را بر هم بزند اما به لطف خدا و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین اتحاد اقوام استان، این توطئه ها نقش بر آب شده و وضعیت امنیت در خوزستان مطلوب است.

وی با بیان اینکه امروزه امنیت اولویت و نخستین انتظار همه جوامع بشری از حکومت هاست، اضافه کرد: شرط آسایش جامعه وجود امنیت و ایجاد زیرساخت های امنیتی است و تمام کسانی که بر توسعه سیاسی و اقتصادی اهتمام دارند بر تقدم امنیت و پیوست آن با همه بخش های جامعه تأکید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره ملی شعر گمنامی در ماهشهر برگزار شد

دومین کنگره ملی شعر گمنامی در ماهشهر برگزار شد