مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-04سياسي

تصاویر منتشرنشده و دیدنی از 444 روز خشم انقلابی ملت ایران علیه استکبار


به مناسبت سالروز تسخیر سفارت ایالات متحده آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، تصاویر منتشرنشده و دیدنی از 444روز خشم انقلابی ملت ایران علیه ابرقدرت دسیسه گر منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت در سرتاسر کشور، حرکت هایی می شد تا جو سیاسی جامعه را ملتهب و پیچیده کند.

بعدها معلوم شد که مرکز تمامی این فتنه ها و جریانات ضدانقلابی، در سفارت آمریکا در تهران است؛ در حالی که موضع منافقانه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی مانع از روشن شدن چهره واقعی آمریکا در میان مردم گردیده بود.

به همین جهت امام خمینی(ره)، بیانات قاطعی علیه ابرقدرت ها و بویژه آمریکا ابراز فرمودند وخصوصا با ورود شاه به آمریکا فرمان مقابله را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی صادر نمودند.

در چنین شرایطی با هدف وادار کردن آمریکا به استرداد شاه و اموال ملت ایران ، دانشجویان تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند.

دانشجویان از دانشگاه های تهران، پلی تکنیک، صنعتی شریف، شهید بهشتی و .

گرد هم آمدند و طی یک راهپیمایی تا سفارت آمریکا از دیوارهای سفارت بالا رفته و علیرغم مقاومت محافظین و آمریکایی ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر منتشرنشده و دیدنی از 444 روز خشم انقلابی ملت ایران علیه استکبار

تصاویر منتشرنشده و دیدنی از 444 روز خشم انقلابی ملت ایران علیه استکبار