مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-04اقتصادي

اعلام آمادگی رییس سازمان اوقاف برای حمایت از طرح های درمانی


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: به بخش درمان اعلام می کنیم اگر کسی طرحی در حد تجاری سازی دارد و می تواند به واسطه آن تحریم ها را دور بزند و قیمت خدمات ارائه شده به مردم را کاهش دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در آیین افتتاحیه دومین مرحله از هشتمین طرح زائران رضوی اظهار کرد: واقفان در جامعه ما به حوزه درمان و بهداشت توجه زیادی داشته ‎ اند و برآورد می شود که حدود 25 درصد از مراکز درمانی و بهداشتی کشور وقفی باشد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: 200 بیمارستان و صدها درمانگاه و مرکز بهداشتی در کشور از وقفیات مردم است که نشان می دهد وقف با این بخش اجتماعی پیمان محکمی دارد.

وی گفت: از آسیب های شیوع به تولید ایمپلنت های مختلف درمانی در داخل کشور مشغول است و تولید تجهیزات پزشکی دیگر را نیز در برنامه دارد.

وی ادامه داد: به بخش درمان اعلام می کنیم اگر کسی طرحی در حد تجاری سازی دارد و می تواند به واسطه آن تحریم ها را دور بزند و قیمت خدمات ارائه شده به مردم را کاهش دهد، ما در بخش درمان آمادگی کامل برای حمایت از این طرح ها را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی رییس سازمان اوقاف برای حمایت از طرح های درمانی

اعلام آمادگی رییس سازمان اوقاف برای حمایت از طرح های درمانی