مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 21:452021-11-04سياسي

وقف سهم بالایی در شبکه بهداشت و درمان کشور دارد


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه اوقاف قدرت توسعه امکانات بهداشتی را به صورت منطقی دارد، گفت: وقف سهم بزرگی در توسعه شبکه بهداشت و درمان کشور دارد.

- حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در افتتاحیه دومین مرحله از هشتمین دوره طرح زائران رضوی که شامگاه پنجشنبه، 13 آبان، با حضور کادر درمان در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شما کادر درمان در خط مقدم جبهه نظام سلامت هستید و ما قدردان زحمات شما هستیم.

وی در تبیین مفهوم مواسات گفت: کمک کردن به دیگران در زمینه های درمانی، اقتصادی و خود را در غم دیگران شریک کردن را مواسات می گویند.

خاموشی با بیان اینکه برخی از پزشکان و پرستاران لایق منجی و فرشته هستند به ارتباطات سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره و تصریح کرد: به همین منظور گروه های مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل دادیم و اصرار داریم پلتفرم های دارو، درمان، تجهیزات پزشکی، رادیولوژی به گونه ای باشد که به تفاهم برسیم.

وی با تأکید بر اینکه اوقاف قدرت توسعه امکانات بهداشتی را به صورت منطقی دارد، خاطرنشان کرد: هنگامی که وزارت بهداشت بیمارستان وقفی را تحویل می گیرید طبق توافق نامه بارندی کار بیمارستان روز اول شکل بگیرد و نگذاریم این دستگاه ها مشکل پیدا کند و یا ساختمان رو به فرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف سهم بالایی در شبکه بهداشت و درمان کشور دارد

وقف سهم بالایی در شبکه بهداشت و درمان کشور دارد