مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 23:252021-11-04حوادث

ورود دستگاه قضا به موضوع مرگ کارگران فولاد


دادستان مرکز استان زنجان در پی مرگ سه کارگر «کارخانه فولاد البرز ناب آرش»ابهر بر اثر گاز گرفتگی، به موضوع ورود و پرونده قضایی تشکیل داد.

- حجت الاسلام محسن کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از صدور دستورات لازم به نیروی انتظامی و اداره کار در راستای پیگیری موضوع مرگ سه کارگر کارخانه فولاد البرز ناب آرش   بر اثر گاز گرفتگی، خبر داد و اظهار کرد: عوامل انتظامی فورا مامور شدند که محل حادثه را تحت نظارت و کنترل قرار دهند و خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دستورات لازم برای تعیین بازرسان مجرب، شناسایی علت حادثه و پرداخت حق و حقوق اولیای دم و مصدومان صادر شد.

دادستان مرکز استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسان در حال انجام کارشناسی های لازم به منظور شناسایی دقیق مقصر یا مقصرین حادثه هستند، تصریح کرد: به محض تکمیل تحقیقات و ارائه گزارش کارشناسی، با مسببان برخورد قاطع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سه شنبه چهارم آبان ماه در پی بروز یک حادثه کاری در شرکت فولاد ناب آرش ابهر زنجان، سه کارگر جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز مسموم شدند، اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع قطعا با مسببان امر برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا به موضوع مرگ کارگران فولاد

ورود دستگاه قضا به موضوع مرگ کارگران فولاد