مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-05فرهنگي

افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در ایلام با بیش از 470 جلد کتاب نفیس ⁨


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در استان، یک اتفاق مبارک است که در آن فرهیختگان، اهالی قلم، - ادب و فرهنگ و رسانه و علاقه مندان به حوزه های پژوهش می توانند از این مکان علمی به خوبی استفاده کنند.

عمران خودآموز اظهار کرد: افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در استان، یک اتفاق مبارک است که در آن فرهیختگان، اهالی قلم، ادب و فرهنگ و رسانه و علاقه مندان به حوزه های پژوهش می توانند از این مکان علمی به خوبی استفاده کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان در راه اندازی این مکان فرهنگی گفت: در این کتابخانه بیش از 470 جلد کتاب نفیس در موضوعات کلیات دایره المعارف کتاب های خطی، دیوان شاعران کلاسیک نگهداری می شوند و بر غنای محتوایی آن افزوده اند و مورد استفاده پژوهشگران و علاقه مندان قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به مکان کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در مجتمع فرهنگی و هنری ایلام ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی کتابخانه تخصصی با تجهیز کتاب های مناسب و کاربردی و مرجع، این مرکز مهم فرهنگی، علمی و پژوهشی روزآمد شود و در اختیار اهالی فکر و اندیشه قرار گیرد و خوشبختانه با استقرار این مکان در مجتمع و در وسعتی مناسب، امکان دسترسی علاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در ایلام با بیش از 470 جلد کتاب نفیس ⁨

افتتاح کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات در ایلام با بیش از 470 جلد کتاب نفیس ⁨