مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-05سياسي

مخالفت رییسی با شب کاری زنان: ساعت کار بانوان نباید به شان مادری خدشه وارد کند


نسبت به سند آمایش سرزمین می خواهیم بودجه 1400 را با محوریت عدالت اجرا کنیم؛ یعنی بگوییم مراکز غیربرخوردار، برخوردار شوند و توجه به مراکز کمتر برخوردار در اولویت قرار گیرد.

- مخالفت رییسی با شب کاری زنان: ساعت کار بانوان نباید به شان مادری خدشه وارد کند نسبت به سند آمایش سرزمین می خواهیم بودجه 1400 را با محوریت عدالت اجرا کنیم؛ یعنی بگوییم مراکز غیربرخوردار، برخوردار شوند و توجه به مراکز کمتر برخوردار در اولویت قرار گیرد.

رییس جمهور بر لزوم رفع نگرانی مردم این استان در زمینه کم آبی تأکید کرد و گفت: ساعت کار بانوان نباید به شأن مادری خدشه وارد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی عصر امروز در دیدار با مؤثران سمنان با اشاره به رفع مشکل کم آبی استان سمنان اظهار کرد: امروز برای بررسی مسأله کمبود آب سمنان برخی جاها را سرکشی کردیم که واژه العطش را مطرح کردند و گفتند که وضع آب سمنان بسیار نگران کننده است.

وی افزود: کاهش نزولات آسمانی بر همگان روشن است و تنها برای سمنان نیست و مربوط به همه کشور است و شاید به نحوی بتوان گفت، تنها مسأله کشور ما نیست و در برخی مناطق اطراف ما هم شرایط همین است؛ اما آیا راهی برای برون رفت از این شرایط و مشکلات وجود دارد یا اینکه سرنوشت ما این است و با کمبودها بسازیم؟ رییس جمهور تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت رییسی با شب کاری زنان: ساعت کار بانوان نباید به شان مادری خدشه وارد کند

مخالفت رییسی با شب کاری زنان: ساعت کار بانوان نباید به شان مادری خدشه وارد کند