مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-05سياسي

تزریق دو دوز واکسن کرونا؛ شرط اعزام به خدمت سربازی از اول دی ماه


به گزاش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون سربازان اظهار داشت: - رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از اول دی تمامی مشمولان باید علاوه بر واکسن های سه گانه، واکسن کرونا را نیز دریافت کرده باشند.

به گزاش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون سربازان اظهار داشت:خوشبختانه همه سربازان در مراکز آموزشی و پادگان ها واکسیناسیون شده اند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح واکسیناسیون سراسری در کشور، مقرر شد که از اول دی ماه برای اعزام مشمولان به خدمت کلیه مشمولان همانگونه که واکسن های سه گانه را تزریق می کنند باید واکسن کرونا را نیز تزریق کرده باشند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا یک دوز واکسن هم کفایت می کند یا باید هر دو دوز را دریافت کرده باشند، گفت: باید هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشد در غیر اینصورت از اعزام آن ها ممانعت به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دو دوز واکسن کرونا؛ شرط اعزام به خدمت سربازی از اول دی ماه

تزریق دو دوز واکسن کرونا؛ شرط اعزام به خدمت سربازی از اول دی ماه