مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-05سياسي

عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود که در دولت مردمی رییسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته اصلاح و شاهد بهبود و ارتقاء شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

- حسین رییسی در نشست پایانی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان هرمزگان ضمن گلایه شدید از عدم همراهی و حضور معاونین استاندار و مدیران کل در سفر کمیسیون به شرق هرمزگان اظهار کرد : 100 درصد مناطق با ضریب محرومیت 9 در شرق هرمزگان قراردارد و 90 درصد نقاط با ضریب 7 و 8 نیز در شرق هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون منابع استان بر اساس عدالت و آمایش توزیع نشده و اختلاف توسعه بین مناطق مختلف استان زیاد است.

رییسی یادآور شد: عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود که در دولت مردمی رییسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته اصلاح و شاهد بهبود و ارتقاء شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

وی اظهار کرد: ما در آب مشکلات جدی داریم و بارها و بارها موضوع را پیگیری کردیم اما هنوز اتفاقی که باید بیفتد نیفتاده است و غرب شهرستان جاسک و کل شهرستان سیریک سالهاست از مشکل کم آبی و بعضا بی آبی رنج میبرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است

عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است