مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-05اقتصادي

استارتاپ ها پل ارتباطی تولیدکنندگان روستایی و بازارها باشند


استاندار خراسان شمالی با اشاره به جمعیت بالای روستایی استان، گفت: استارتاپ ها می توانند پل ارتباطی بین تولید کننده های روستایی و بازارهای داخلی و خارجی برای عرضه محصولات باشند.

- ، محمد علی شجاعی صبح جمعه در همایش کارآفرینی شرق کشور که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: استارتاپ ها با بهره مندی از ایده های نوین باید زیرساخت های ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده برای عرضه محصولات تولیدی به ویژه در حوزه روستایی را ایجاد کنند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بر اساس آمار 43 درصد جمعیت استان روستانشین هستند، گفت: برخی از شهرهای استان نیز با داشتن تابلوی شهر، اما دارای بافت و سیستم زندگی روستایی هستند.

وی افزود: فعالیت استارتاپ ها در حوزه روستایی می تواند شیوه ایجاد درآمد 70 درصد جمعیت استان را تغییر دهد.

شجاعی جمعیت روستایی استان را جوان و پویا توصیف کرد و گفت: هر چه زیرساخت های ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده بیشتر شود نداشته مهم جامعه روستایی یعنی توان عرضه و رقابت محصولات در بازارهای داخلی و خارجی و ایجاد درآمد بالا تأمین خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در انتها با اشاره به رتبه های برتر استان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی، گفت: استارتاپ ها می توانند پل ارتباطی بین تولید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ ها پل ارتباطی تولیدکنندگان روستایی و بازارها باشند

استارتاپ ها پل ارتباطی تولیدکنندگان روستایی و بازارها باشند