مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-05سياسي

ابلاغ 15 مصوبه خدمات شهری در منطقه 14


معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید از منطقه 14، 15 مصوبه را در حوزه خدمات شهری در این منطقه به تصویب رساند.

- ، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی شهردار تهران از مناطق پایتخت با عنوان پویش قرار خدمت، جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیئت همراه با حضور در ناحیه 1 منطقه 14 و استماع گزارشی مبسوط از عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت که توسط معاون خدمات شهری منطقه 14 ارائه شد، قرار گرفتند و در ادامه از اتوبان امام علی (ع)، باغ وثوق الدوله، کانال بلوار ابوذر، بلوار نیکنام و…، بازدید و با برخی از شهروندان گفتگو کردند.

در جریان این بازدید معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه ای که با حضور مدیران ارشد این معاونت، معاون خدمات شهری این منطقه و.

در راستای احصاء و جمع بندی نهایی موضوعات برگزار شد، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد بهتر امور و خدمات رسانی بهینه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

بهرامی در ادامه بر تبلیغات سامانه 137 در فضای شهری تاکید کرد و گفت: سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان و مسؤولین است؛ بنابراین از ظرفیت های لازم برای تداوم و استمرار این ارتباط که به طور قطع در راستای احصاء موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیزمان است استفاده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 15 مصوبه خدمات شهری در منطقه 14

ابلاغ 15 مصوبه خدمات شهری در منطقه 14