مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-05سياسي

آغاز ثبت نام در انتخابات شورای صنفی دانشجویان


ثبت نام در انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران از فردا (شنبه، 15 آبان) آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

- ثبت نام در انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران از فردا (شنبه، 15 آبان) آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق بند 1 مصوبه شورای نظارت کمیته اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی واحد های دانشگاه تهران قرار شد انتخابات 11 واحد باقیمانده دانشگاه در دانشکده ها و پردیس ها، در بازه زمانی یک ماهه آبان ماه 1400 و به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت کاملا مجازی برگزار شود.

بازه ثبت نام اولیه داوطلبان شرکت در انتخابات شورای صنفی 11 واحد دانشگاه تهران اعم از دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی، دانشکدگان ابوریحان، دانشکدگان هنرهای زیبا، دانشکده اقتصاد، دانشکده معارف، دانشکده جغرافیا، دانشکدگان زبان ها دانشکده فنی کاسپین و فومن و خوابگاه ها از فردا، شنبه مورخ 15 آبان ماه آغاز می شود و تا ساعت 24 روز دوشنبه، 17 آبان ادامه خواهد داشت.

بر این اساس بازه زمانی تعیین شده برای انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران قطعی است و تمدید نخواهد شد.

بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای نظارت بر فعالیت شورای صنفی دانشجویی دانشگاه مورخ 26 آبان قرار شد انتخابات خوابگاه های دختران و پسران دانشگاه با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در انتخابات شورای صنفی دانشجویان

آغاز ثبت نام در انتخابات شورای صنفی دانشجویان