مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-05ورزشي

ترکیب عجیب پرافتخارترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا +عکس


سایت ترانسفرمارکت لیستی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شب گذشته در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-2022 سایت معتبر ترانسفرمارکت عکسی از پرافتخارترین بازیکنان این رقابت ها پرده برداشت که به شکلی عجیب نام تونی کروس و سرخیو راموس در آن به چشم نمی خورد.

  از 11 بازیکن، 9 بازیکن در ترکیب رئال مادرید بوده اند زیرا این تیم توانست در فواصل 2014 تا 2018 ، 4 بار قهرمان این رقابت شود.

از بارسلونا نیز لیونل مسی و جرارد پیکه نیز در ترکیب حضور دارند که هر کدام موفق شدند 4 بار در این رقابت به قهرمانی دست یابند.

لیست پرافتخارترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا از نگاه ترانسفرمارکت به شرح زیر است: دروازه بان : کیلور ناواس (رئال مادرید) مدافعان: جرارد پیکه (بارسلونا) - رافائل واران (رئال مادرید) - دنی کارواخال (رئال مادرید) - مارسلو (رئال مادرید) هافبک ها: کاسمیرو (رئال مادرید) - لوکا مودریچ (رئال مادرید) - متئو کواچیچ (رئال مادرید - چلسی) مهاجمان: لیونل مسی (بارسلونا) - گرت بیل (رئال مادرید) - کریستیانو رونالدو (رئال مادرید - منچستریونایتد) البته عدم حضور برخی بازیکنان نیز انتقادی در شبکه های مجازی به همراه داشت که یکی از آنها نبود کروس و حضور کواچیچ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب عجیب پرافتخارترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا +عکس

ترکیب عجیب پرافتخارترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا +عکس