مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-05سياسي

مزار شهدای گمنام جوادآباد با حضور استاندار تهران گلباران شد


باحضور محسن منصوری استاندار تهران و به همراه سایر مسوولین مزار شهدای گمنام بخش جوادآباد گلباران شد، استاندار تهران نیز در ادامه از چند پروژه عمرانی این بخش بازدید بعمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در راستای بازدید از پروژه های شهرستانهای استان تهران به منظور بررسی مشکلات، این بار به بخش جوادآباد ورامین سفر کرد که در ابتدای این بازدید با حضور بر مزار شهدای گمنام این بخش با شهدای گرانقدر و گرانسنگ دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

پس از آن محسن منصوری استاندار تهران از تعریض جاده جواد آباد به ورامین بازدید بعمل خواهد آورد، عملیات تعریض این جاده تا قلعه خواجه انجام شده و مابقی آن هنوز باقی مانده است.

لازم به ذکر است این جاده بیش از 15 سال است که بحث تعریض آن نیمه تمام باقی مانده و تاکنون تنها 50 درصد این پروژه به ثمر نشسته است که این جاده بیش از 100 نفر کشته می دهد .

در ادامه این بازدید استاندار تهران از جاده آنتی و مواصلاتی جواد آباد به قم_گرمسار نیز بازدید کرد، این جاده از سال 93 عملیات عمرانی آن انجام شده که هنوز در این خصوص نتیجه ای حاصل نشده است، اما معارض زمین های اطراف این جاده برطرف شده و فقط وزارت راه و شهرسازی باید شروع به کار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای گمنام جوادآباد با حضور استاندار تهران گلباران شد

مزار شهدای گمنام جوادآباد با حضور استاندار تهران گلباران شد