مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-05سياسي

فضای مجازی عرصه نبرد تمدن ها/ ایجاد شبکه ملی اطلاعات مطالبه جدی از دولت انقلابی


رییس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات جدی از دولت انقلابی ایجاد شبکه ملی اطلاعات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ستار هدایت خواه صبح امروز در مراسم اختتامیه تولید محتوای دیجیتال خوبی تقویت شده؛ مسائلی در فضای مجازی ظهور می کند که هویت واقعی ندارند و مصداق دروغ عینی است.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات جدی از دولت انقلابی ایجاد شبکه ملی اطلاعات است تا در مقابل همه هجمه های دشمن به خوبی عمل کنیم.

هدایت خواه تسریح کرد: سالم سازی و فراهم آوردن فضای امن در فضای مجازی باید مورد توجه باشد؛ امروز برای جلوگیری از قتلگاه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی سالم سازی آن مورد توجه قرار بگیرد.

 از ظرفیت های تولید محتوای بسیج استفاده شود حجت الاسلام حسین دشتی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: امروز جهاد دانشگاهی فضای مجازی توسط پاسداران و بسیجیان باعث ایجاد امید و شوق است که شاهد دستاورد های بسیار زیادی هستیم.

  مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر توضیح داد: شباهت هایی بین مجاهدین مرزهای سخت و مجاهدین مرزهای جنگ نرم وجود دارد؛ دانشمندان و اهل علم معمولا در همه عرصه ها مرزهای دیگری را مدیریت می کنند، توجه به دشمن دارند و سعی می کنند راه های نفوذ دشمن را شناسایی کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی عرصه نبرد تمدن ها/ ایجاد شبکه ملی اطلاعات مطالبه جدی از دولت انقلابی

فضای مجازی عرصه نبرد تمدن ها/ ایجاد شبکه ملی اطلاعات مطالبه جدی از دولت انقلابی