مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-05اجتماعي

هشدار هواشناسی درباره تشدید بارندگی و وقوع سیل


امروز استان های گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، نیمه غربی یزد، ارتفاعات کرمان، - شمال و غرب سمنان نیز دارای بارش باران بوده و در ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید بارندگی ‎ها هشدار داد و اعلام کرد: مردم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و همچنین کوهنوردی و سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان هواشناسی کشور، اکنون وضعیت آب و هوایی کشور در سطح نارنجی قراردارد به طوری که تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه با بارش شدید باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در نواحی با اقلیم سرد و ارتفاعات بارش برف شروع و تا پایان روز شنبه ادامه دارد.

این سامانه روز پنجشنبه آب و هوای استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، قزوین، البرز، مرکزی، نیمه غربی اصفهان، شمال غرب یزد، شمال فارس، غرب و شمال سمنان را تحت تاثیر قرار داده است.

امروز (جمعه- چهاردهم آبان ماه) استان های گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، نیمه غربی یزد، ارتفاعات کرمان، شمال و غرب سمنان نیز دارای بارش باران بوده و در ارتفاعات همراه با بارش برف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی درباره تشدید بارندگی و وقوع سیل

هشدار هواشناسی درباره تشدید بارندگی و وقوع سیل