مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-05سياسي

علامه حسن زاده آملی از مفاخر دنیای اسلام است


یک استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره علامه حسن زاده، این سالک ذوالفنون را از مفاخر اسلام و ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین حسینی کارنامی پیش ازظهر جمعه در مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی در مصلی ساری این علامه عارف و سالک را افتخار ایران و اسلام یاد کرد و با اشاره به رسالت عالمان دینی اظهار داشت: علامه حسن زاده از مفاخر دنیای اسلام به شمار می رود.

وی با تاکید براینکه توسعه علمی، تحکیم باورهای دینی، گسترش و نشر احکام دینی از جمله وظایف عالمان دینی به شمار می رود، گفت: عالمان دینی نقش و رسالت خود را به اسلام و تشییع انجام داده اند.

وی گفت: عالمان مازندران در کنار سایر علمای بزرگ برای تحکیم باورهای دینی نقش آفرینی کرده اند و این نشان می دهد طبرستان و مازندران سهم خود را در ترویج و توسعه علم، عرفان و معرفت انجام داده است.

حجت الاسلام حسینی کارنامی یادآور شد: شریعت محمد (ص) را گاهی علم و گاهی خون حفظ کرده است و عبودیت و عبادت حضرت حق از جمله رسالت عالمان دینی است.

این استاد حوزه و دانشگاه بحث و گسترش فضائل اخلاقی و عرفانی در جامعه را از دیگر رسالت عالمان دینی بیان کرد و گفت: عرفان علامه حسن زاده عرفان اهل بیتی است و روحانیت وظیفه دارد احکام دینی را در منبرها بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه حسن زاده آملی از مفاخر دنیای اسلام است

علامه حسن زاده آملی از مفاخر دنیای اسلام است