مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-05سياسي

ابلاغ 15 مصوبه در حوزه خدمات شهری


معاون زاکانی از ابلاغ 15 مصوبه در حوزه خدمات شهری در منطقه 14 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی و هیئت همراه با حضور در ناحیه 1 منطقه 14 و استماع گزارشی مبسوط از عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت که توسط فصیح معاون خدمات شهری این منطقه ارائه شد، قرار گرفتند و در ادامه از اتوبان امام علی (ع)، باغ وثوق الدوله،کانال بلوار ابوذر، بلوار نیکنام و.

بازدید و با برخی از شهروندان گفت و گو کردند.

  در جریان این بازدید معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه ای که با حضور مدیران ارشد این معاونت، معاون خدمات شهری این منطقه و.

در راستای احصاء و جمع بندی نهایی موضوعات برگزار شد، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: بر ای پیشبرد بهتر امور و خدمات رسانی بهینه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

  بهرامی در ادامه بر تبلیغات سامانه 137 در فضای شهری تاکید کرد و گفت: سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان و مسوولین است؛ بنابراین از ظرفیت های لازم برای تداوم و استمرار این ارتباط که به طور قطع در راستای احصاء موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیزمان است استفاده شود تا بتوانیم خدمات رسانی بهینه ای را به شهر و شهروندان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 15 مصوبه در حوزه خدمات شهری

ابلاغ 15 مصوبه در حوزه خدمات شهری