مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-05سياسي

دولت امنیت خط انتقال آب به یزد را تضمین کند


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به تعرض چندین باره به خط انتقال آب یزد گفت: دولت باید امنیت خط انتقال آب را تامین کند و دستگاه های امنیتی نیز باید مانع تعرض به این خط شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آسیب های روحی ناشی از آن به مردم تحمیل شده، چرا باید چنین مسائلی هم به درد مردم اضافه شود؟ جوکار تاکید کرد: ما وظیفه داریم که امر به معروف و نهی از منکر کنیم و تفاوتی هم ندارد که طرف مقابل ما چه کسی و در چه سطحی است چرا که اگر زبان خود را در این عرصه بستیم، روز قیامت بدون شک باید پاسخ دهیم.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تبعیض و عدم توزیع مناسب امکانات در نقاط مختلف استان و شهر یزد به صورت ویژه دیده می شود، گفت: در همین شهر یزد که به عنوان یک شهر برخوردار شناخته می شود، منطقه ای کاملاً برخوردار با امکانات بالا داریم اما در مقابل هم به صورت ویژه با پدیده حاشیه نشینی مواجه هستیم و در منطقه ای از همین شهر مردم با پایین ترین امکانات زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز مسئولان بد عمل کنند مردم این ضعف را به پای کل نظام می نویسند، عنوان کرد: امروز چشم امید مردم به رییس جمهور و دولت سیزدهم است و مطالبات آنها انباشت شده و باید کسی این مطالبات را به صورت منطقی پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت امنیت خط انتقال آب به یزد را تضمین کند

دولت امنیت خط انتقال آب به یزد را تضمین کند