مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-05سياسي

علامه حسن زاده آملی نمونه کامل ولایتمداری وانقلابی بود


امام جمعه موقت تهران، مرحوم علامه حسن زاده را نمونه کامل انسان متدین وجامع الشرایط بیان کرد و گفت: علامه درکنار فراگیری علوم، نمونه کامل در انقلاب و ولایت و تابع محض رهبری بوده است.

- ، حجت الاسلام کاظم صدیقی ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت اربعین ارتحال علامه حسن زاده آملی در مصلای نمازجمعه شهرستان آمل افزود: وجود علمای فرهیخته و به نام ازجمله آیت الله علامه حسن زاده آملی مردان تاریخ ساز روزگار هستند.

وی دربیان شخصیات های فردی و اعتقادی علامه حسن زاده آملی گفت، علم وراثتی علامه حسن زاده حاصل ریاضت های ایشان بود، ظرفیتی که خدا به انسان کامل داده واین ظرفیت حد ندارد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد، علامه حسن زاده از زمانی که طلبه شده بود در تحصیل علم به تمام معنا مجد بوده است، همه منابع و مخازن نور را هم خدا در اطراف او چیده است و در درسش آنقدر جدی بوده است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: علامه حسن زاده آملی در کسب علوم ذهنی و رسمی و حوزوی و در برخی علوم دانشگاهی مثل نجوم و ریاضیات عمر خودش را با همه ظرفیت استفاده کرده و به مراتب عالیه رسیده است.

وی با بیان اینکه علامه حسن زاده درکشف ودستیابی به علم فراتر از علوم درسی و حوزوی و کتابی ابه علم وراثتی دست یافته بودند، تصریح کرد: اگر انسان مراقبت داشته باشد، خدا مراقب اوست ومی تواند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه حسن زاده آملی نمونه کامل ولایتمداری وانقلابی بود

علامه حسن زاده آملی نمونه کامل ولایتمداری وانقلابی بود