مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-05ورزشي

بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از اندرزگاه زنان در مشهد


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری ضمن بازدید از اندرزگاه زنان زندان وکیل آباد مشهد، با برخی از زندانیان زن گفت و گو کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری ضمن بازدید از اندرزگاه زنان زندان وکیل آباد مشهد، با برخی از زندانیان زن گفت و گو کرد.

انسیه خزعلی در این بازدید ضمن گفت و گو با تعدادی از زنان زندانی و پرسیدن سوالاتی در خصوص نوع جرم و دلیل زندانی شدنشان، راه حل های مختلف برای تخفیف حبس برخی از زنان زندانی و جلب مشارکت خیرین در تامین بدهی زندانیان جرایم غیرعمد را بررسی کرد.

وی در دیدار با تعدادی از دختران زندانی که کمتر از 18 سال سن داشته و در بخش کانون اصلاح و تربیت زندان به سر می بردند یا زنانی که سابقه حبس نداشتند و امکان تخفیف حبس برای آنان میسر بود قول مساعدت داد تا زمینه آزادی مشروط یا ادامه تحصیلشان را فراهم کند.

خزعلی با اشاره به وجود آن دسته از زنان زندانی که هیچ حمایتگری در بیرون از زندان نداشتند گفت: پویشی برای حمایت از این زنان ایجاد خواهد شد تا خانواده های مستعد بتوانند این افراد را تحت حمایت قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی پلیس خراسان رضوی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری همچنین درباره کمک مالی برای تجهیز سوله ورزشی بند زنان زندانی و پیگیری برای حذف شروط پابند الکترونیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از اندرزگاه زنان در مشهد

بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از اندرزگاه زنان در مشهد