مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-05حوادث

نجات جوان کرمانشاهی از قصاص با برگزاری مراسم صلح خون


معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه از نجات جوان کرمانشاهی از قصاص با برگزاری مراسم صلح و خون خبر داد.

- اظهار کرد: مراسم صلح و خون در دهستان قزانچی روستای کانی باغ کرمانشاه برگزار شد که طی آن جوان کرمانشاهی محکوم به قصاص با گذشت خانواده مقتول از قصاص نجات یافت.

وی افزود: در سال 1391 در یکی از روستاهای قزانچی از توابع شهر کرمانشاه به دلیل یک اشتباه، سو ظن و تعصب کورکورانه در بین افراد یک خانواده که رابطه نزدیکی با یکدیگر داشته اند درگیری صورت گرفته و این نزاع منجر به کشته شدن یکی از طرفین به صورت اتفاقی می شود.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه تصریح کرد: هنگام بروز این اتفاق با ورود نیروی انتظامی کرمانشاه فرد قاتل دستگیر و پس از اجرای تشریفات به دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه اعزام که پرونده منجر به حکم قصاص در شعبه سه دادگاه کیفری استان در سال 1395 می شود که استیذان آن نیز تأیید و آماده انجام قصاص می شود.

فتاحی بیان کرد: در همین راستا با درخواست خانواده قاتل و دستور دادستان کرمانشاه پرونده جهت صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف تشکیل و حل این موضوع در دستور کار قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در راستا صلح و سازش در پرونده قتل بیش از 15 جلسه در شعب و بیش از سه جلسه در منزل مقتول برگزار که حضور ریش سفیدان و بزرگان منطقه ای و زح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جوان کرمانشاهی از قصاص با برگزاری مراسم صلح خون

نجات جوان کرمانشاهی از قصاص با برگزاری مراسم صلح خون