مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-05سياسي

گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفته است/عفاف و حجاب اولویت استاندار جدید قم باشد


امام جمعه قم با اشاره به دزدی ناموفق و مفتضحانه نفت ایران توسط آمریکا گفت: سپاه توطئه آمریکا را ناکام گذاشت و اکنون گزینه نظامی دشمن به زیر میز رفته است و کشورهایی که گمان می کردند می توانند امنیت خود را از آمریکا به عاریت بگیرند باید بدانند که برای تأمین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه تقوا باعث امیدواری به رحمت خدا می شود، اظهار کرد: از امام صادق علیه السلام سؤال شد که افرادی هستند که گناه می کنند و می گویند ما به رحمت و بخشش خدا امیدواریم؛ امام صادق علیه السلام فرمودند آن ها دروغ می گویند زیرا کسی که به چیزی امید دارد در راه رسیدن به آن تلاش می کند.

وی در ادامه تفسیر سوره توبه به آیه 34 این سوره مبارکه اشاره کرد و گفت: این آیه به دو گروه از افراد اشاره می کند که گروه اول افرادی هستند که نه خودشان به راه خدا می روند و نه راه دیگران را برای رفتن به سمت خدا باز می گذارند و با خدا و پیامبر(ص) در ستیز هستند و گروه دوم ثروتمندان هستند که به خاطر زراندوزی و انفاق نکردن در راه خدا با خدا در ستیز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه از نظر اسلام ثروت مثل خونی است که در کالبد جامعه جریان دارد و باید به تمام سلوهای جامعه برسد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفته است/عفاف و حجاب اولویت استاندار جدید قم باشد

گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفته است/عفاف و حجاب اولویت استاندار جدید قم باشد