مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-05اقتصادي

افزایش 17 درصدی تکدی گری در تبریز


مشکلات اقتصادی موجود باعث افزایش تکدی گری در جامعه شده است.

  - دبیر دبیرخانه پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از افزایش 17درصدی تکدیگری نسبت به 6 ماهه نخست سال گذشته در تبریز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از تبریز، حسین علامیر امروز در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی در محل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با اشاره به جمع آوری و ساماندهی 1186 متکدی در طی 6 ماه نخست سال 1400، اظهار داشت: از این تعداد 550 خانم و 636 نفر آقا بودند که نشان از افزایش چشمگیر خانم های متکدی است.

وی با اشاره به افزایش 17درصدی تکدی گری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تبریز افزود: مشکلات اقتصادی موجود باعث افزایش تکدی گری در جامعه شده است.

دبیر دبیرخانه پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز افزایش متکدیان خانم را زنگ خطری برای جامعه دانست و گفت: کلیه ارگان های ذی ربط باید در این زمینه به مسوولیت خود عمل نموده و با راهکارهای قانونی و مدبرانه از گسترش آن جلوگیری کنند.

علامیر، به سودجویی بعضی افراد از این طریق و شگردهای مختلف آنها برای فریب مردم اشاره کرد و با تاکید بر لزوم آگاه سازی جامعه،گفت: متاسفانه دستگاه های مختلف همکاری خوبی در این زمینه ندارند و حتی صدا و سیما که وظیفه اصلی را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی تکدی گری در تبریز

افزایش 17 درصدی تکدی گری در تبریز