مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-05سياسي

لرستان جزو هفت استان پایلوت طرح QR Code در کشور


مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های امداد امام خمینی(ره) کشور از رونمایی طرح QR Code در لرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های امداد امام خمینی(ره) کشور از رونمایی طرح QR Code در لرستان خبر داد.

علیرضا محمدی در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا هدف از سفر به لرستان را برگزاری دوره آموزشی طرح پرداخت صدقه الکترونیکی و بازدید و ملاقات با خیرین و حامیان برتر ایتام و خانواده آنان عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با نگاه فقهی و دینی امام راحل، بعد از گذشت 22 روز از پیروزی انقلاب، در 14 اسفندماه 57 تاسیس شد تا پیام آور احسان، گذشت و نیکوکاری را با حفظ شان و منزلت محرومین کشور در جامعه ترویج دهد.

وی گفت: در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرح ها و برنامه های زیادی را مبتنی برآموزه های دینی و قرآنی دارد که از جمله آنان می توان به اطعام و افطاری، اکرام و ایتام و پرداخت صدقه اشاره کرد.

وجود 5 میلیون و 600 هزار صندوق صدقات در کشور مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: مردم ایران اسلامی براساس باورهای دینی و اعتقادی در راستای ترویج و نشر خیر و احسان همیشه پیش قدم بودند لذا در کشور و طی هفته های اخیر با حضور مهندس خاکسار، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)، از یکی از طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان جزو هفت استان پایلوت طرح QR Code در کشور

لرستان جزو هفت استان پایلوت طرح QR Code در کشور