مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-05سياسي

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در ساماندهی خرم رود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بازدید از مسیر رودخانه خرم آباد خواستار به کارگیری تجهیزات دستگاه های اجرایی برای لایروبی و ساماندهی خرم رود شد.

- احمدرضا دالوند، امروز در بازدید از مسیر رودخانه خرم رود، اظهار کرد: با توجه به لزوم ساماندهی رودخانه خرم آباد، با حضور شهردار خرم آباد و مدیر آب منطقه ای استان از مسیل رودخانه خرم رود و وضعیت پل های مسیر بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این بازدید مشخص شد در قسمت هایی از رودخانه مشکلاتی وجود دارد که با همکاری آب منطقه ای استان عملیات لایروبی این نقاط در حال انجام است.

دالوند افزود: در نقاطی از خرم رود موضوع نظافت رودخانه مد نظر است که با توجه به محدودیت تجهیزات و اعتبارات شهرداری خرم آباد، مقرر گردید دستگاه های اجرایی استان که این امکانات را دارند ظرف یک هفته عملیات نظافت و پاکسازی حریم و بستر خرم رود را با همکاری شهرداری خرم آباد اجرایی کنند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع احتمال بارندگی های شدید در آینده دور از انتظار نیست، ضرورت دارد اقدامات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از وقوع هرگونه خسارت به زیرساخت های شهری اجرایی شود.

وی تأکید کرد: لازم است در بحث زیباسازی سیما و منظر شهری، نظافت رودخانه شهر خرم آباد در دستور کار قرار داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در ساماندهی خرم رود

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در ساماندهی خرم رود