مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-05حوادث

یک کشته و 16 مجروح در پی یک بارندگی در فارس


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: همزمان با اولین بارش پاییزی، متاسفانه 4 فقره تصادف با یک فوتی و 16 نفر مصدوم رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد جواد مرادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین حادثه در ساعت هفت و 52 دقیقه صبح امروز بر اثر واژگونی حادثه توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان شهیدرجایی منتقل شد و 3 مصدوم دیگر درمحل اخذ امضاء کردند.

رییس اورژانس استان فارس بیان کرد: در سومین حادثه که ساعت 9 در جاده شیراز - بعد از پلیس راه اصفهان قبل از رکن آباد تصادف زنجیره ای بین پژو 405، کامیون و تریلی اتفاق افتاد 5 نفر مجروح شدند.

مرادیان گفت: 5 نفر زخمی شده در محل حادثه با رضایت و اخذ امضاء مانع از انتقال خود به مراکز درمانی شدند.

او بیان کرد: در آخرین حادثه تصادف زنجیره ای بین سه دستگاه خودروی سواری پیکان وانت، پراید و پراید در ساعت هشت و 59 دقیقه در جاده بیضاء به سمت شیراز نرسیده به تنگ خیاره منجر به زخمی شدن سه تن شد که مصدومان به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس به شهروندان توصیه کرد در زمان برخورد با سوانح و تصادفات با حفظ خونسردی با اورژانس 115 تماس گرفته و آدرس کامل را ارایه و از جابجایی مصدومین خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 16 مجروح در پی یک بارندگی در فارس

یک کشته و 16 مجروح در پی یک بارندگی در فارس