مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-05اجتماعي

کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای هوا در تهران


مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای هوا در استان تهران خبر داد.

- مجتبی جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نتایج بولتن های پیش بینی وضع هوا در استان تهران گفت: وضعیت جوی تهران طی سه روز آینده با آسمانی نیمه ابری تا ابری و تا ظهر یکشنبه در بعضی از ساعات همراه با بارش باران در ارتفاعات و دامنه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با افزایش رطوبت نسبی از ظهر جمعه تا یکشنبه در سطح استان تهران گاهی مه رقیق در ارتفاعات و گاهی نیز مه غلیط و کاهش دید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان این که در نواحی شمالی استان تهران گاهی بارش باران و برف و در ارتفاعات وقوع برف و کولاک دور از انتظار نیست، گفت: از امروز تا یکشنبه به طور میانگین 6 تا 12 درجه سانتی گراد کاهش دما را در تهران خواهیم داشت و در همین راستا نیز در ارتفاعات ودامنه های کوهستانی یخبندان شبانه در سطح زمین پیش بینی می شود.

وی آسمان تهران را در روز دوشنبه قسمتی ابری و همراه با وزش باد و افزایش ابر از بعد از ظهر دوشنبه پیش بینی کرد و گفت: در این روز در ارتفاعات شرقی بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

جلالی درباره پیش بینی ها از دمای شهرستان های استان تهران در روز شنبه نیز گفت: سردترین شهرستان در تهران فیروزکوه با کمینه دمای منفی 4 درجه سانتی گراد است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای هوا در تهران

کاهش 6 تا 12 درجه ای دمای هوا در تهران