مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-05سياسي

فراهم سازی بسترهای متعدد اعطای وام دانشجویی


رییس دانشگاه پیام نور خواستار فراهم سازی بسترهای متعدد اعطای وام دانشجویی شد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، دغدغه مالی دانشجویان باید مورد توجه قرار گیرد.

- به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده در نخستین نشست هم اندیشی با معاونان و مدیران این دانشگاه که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، بر لزوم پیگیری مطالبات و انتظارات به حق دانشجویان و کارکنان مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور تاکید کرد و با عنوان اینکه پیشنهادات سازنده قطعاً در پیشبرد کارها مؤثر است، گفت: بدون شک تحقق اهداف بدون در نظر گرفتن انتظارات و مطالبات میسر نخواهد بود و تمامی بخش های دانشگاه برای پیشبرد مأموریت ها و مسئولیت های خود نیازمند حمایت و رسیدگی هستند.

وی اختصاص تسهیلات وام دانشجویی را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، دغدغه مالی دانشجویان باید مورد توجه قرار گیرد و دانشگاه باید برای فراهم سازی بسترهای متعدد اعطای تسهیلات وام دانشجویی تلاش کند.

رییس دانشگاه پیام نور همچنین روند اقدامات معاونت اداری و مالی برای کسب درآمد و رفع کسری های بودجه ای را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: از آنجا که دانشگاه پیام نور بخشی از هزینه های خود را از محل بودجه دولتی و بخش دیگری را از محل شهریه های دانشجویی تأمین می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی بسترهای متعدد اعطای وام دانشجویی

فراهم سازی بسترهای متعدد اعطای وام دانشجویی