مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-05سياسي

پیروزی بزرگِ سپاه هدیه ای به جهان اسلام است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: پیروزی بزرگِ سپاه در برخورد با دزدی دریایی آمریکا، هدیه ای به جهان اسلام و مستضعفان عالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می شود، با اشاره به برخورد مقتدرانه سپاه با دزدی دریایی آمریکایی ها، آن را پیروزی بزرگ دانست و اظهار کرد: این پیروزی بزرگ، هدیه به جهان اسلام و مستضعفان عالم شد که در هفته مبارزه با استکبار جهانی صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: خدای متعال قول داده و فرموده اگر واقعا اهل استقامت هستید، نهراسید و عقب نشینی نکنید و در مقابل تهدید دشمن از پای درنیایید، چرا که ملائکه را به کمک شما می فرستم و این امداد غیبی از سوی خدا همواره در نتایج کارها دیده می شود چرا که اگر امدادهای الهی نباشد، این همه عزت و افتخارآفرینی تحقق نمی یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: این پیروزی تصویربرداری شد و فیلم آن را همه عالم دیدند که چگونه قایق های تندروی سپاه پاسداران در مقابل آن ناوهای جنگی که شبیه یک شهر و بسیار گول پیکر هستند، پیروز شدند و فرمان دادند و این فرمان بسیار نافذ بود و گردن آمریکایی ها در مقابل دستور پاسداران عزیز ما، می شکند و عقب نشینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بزرگِ سپاه هدیه ای به جهان اسلام است

پیروزی بزرگِ سپاه هدیه ای به جهان اسلام است