مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-05سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 14 آبان ماه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه هفتم آبان ماه 1400 به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دزدی دریایی آمریکا اشاره کرده و این اقدام را عامل حفاظت از اقتدار و عظمت ایران اسلامی دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(14 مهر ماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

**امام جمعه موقت مشگین شهر: اقدام سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکا را شکست حجت الاسلام یدالله نعمتی، امام جمعه موقت مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: اقدام سپاه پاسداران در مقابله با دزدی دریایی آمریکا، هیمنه پوشالی آنان را شکست.

وی افزود: نفت کش سرقت شده با ورود به موقع جان برکفان سپاه پاسداران و کشمکش بیش از 5 ساعته به آب های ایران اسلامی منتقل شد.

امام جمعه موقت مشگین شهر در ادامه به سالروز ملی کیفیت اشاره کرد و گفت: اقدام تولیدکنندگان داخلی در تولید محصولات باکیفیت و مناسب باعث رشد تولیدات داخلی و رفع بیکاری می شود.

**امام جمعه خلخال: هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شد حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال در جمع نمازگزاران خلخالی با قدردانی از اقدام قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران و فرماندهی متقدرانه سردار تنگسیری در مقابل دزدی دریایی آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 14 آبان ماه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه 14 آبان ماه چه گفتند؟