مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-05سياسي

حمایت از واحدهای تولیدی که معتادان بهبودیافته را به کار می گیرند


بسته حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی که در اجرای طرح ایجاد اشتغال برای آسیب دیدگان اعتیاد همکاری دارند، - ، محمد علی شجاعی ظهر جمعه در شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نبود شغل و درآمد حلقه مفقوده برای عدم بازگشت معتادان بهبود یافته به چرخه اعتیاد است؛ بنابراین شرط ترخیص آنان از مراکز ترک اعتیاد باید اتصال آنان به محیط کسب و کار باشد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در اجرای طرح عملیاتی حرفه آموزی و اشتغال آسیب دیدگان با جامعه ای روبرو هستیم که باید به طور کامل حمایت شوند تا شاهد همراهی آنان در اجرای طرح باشیم.

وی افزود: در اجرای این طرح اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید پس از نشست با واحدهای تولیدی و صنعتی حوزه کاری خود نیازهای مهارتی و نیروی انسانی لازم را جمع بندی و به سازمان فنی و حرفه ای جهت آموزش به آسیب دیدگان اعتیاد ارائه دهند.

شجاعی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت بخش های مختلف به ویژه بخش خصوصی در اجرای طرح اشتغال آسیب دیدگان اعتیاد، گفت: در اجرای این طرح از ظرفیت استارتاپ ها برای ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و بازار فروش بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از واحدهای تولیدی که معتادان بهبودیافته را به کار می گیرند

حمایت از واحدهای تولیدی که معتادان بهبودیافته را به کار می گیرند