مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-05سياسي

احتمال بروز حوادث آبگرفتگی در 3 شهرستان البرز


دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز گفت: احتمال بروز حوادث آبگرفتگی بیشتر در شهرستانهای ساوجبلاغ ،اشتهارد و نظرآباد در این استان قوت گرفت.

- دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز گفت: احتمال بروز حوادث آبگرفتگی بیشتر در شهرستانهای ساوجبلاغ ،اشتهارد و نظرآباد در این استان قوت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمد رضا فلاح نژاد روز جمعه در نشست ویژه اعضای شورای مدیریت بحران البرز افزود: بر اساس گزارش های هواشناسی اوج بارش های استان البرز با ورود سامانه بارشی طی امروز 14 آبان و فردا خواهد بود که این سه شهرستان با توجه به حوادثی که طی 2 روز گذشته در زمینه آبگرفتگی داشتند به حال آماده باش کامل درآمدند.

وی بیان داشت: سیلابی شدن مسیل های فصلی و رودخانه ها به ویژه در مناطق اشتهارد ، هشتگرد، حوضه آبریز رودخانه کردان ، آبگرفتگی و اختلال تردد در معابر شهرهای استان ، ریزش سنگ و رانش لایه های سطحی در جاده های کوهستانی از جمله مخاطرات این سامانه است.

فلاح نژاد تاکید کرد: براین اساس ضمن ابلاغ این وضعیت به فرمانداران، خواسته شد که دستگاههای اجرایی مرتبط باسیلابها و شهرداریها را مدیریت کرده تا برای اقدامات پیشگیرانه و پاسخ به حوادث را در دستور کار خود قراردهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز حوادث آبگرفتگی در 3 شهرستان البرز

احتمال بروز حوادث آبگرفتگی در 3 شهرستان البرز