مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-05سياسي

گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفت


آمریکا با این دزدی دریایی سعی داشته است ایران را به موضع انفعالی بکشاند و در مذاکرات آینده شروط خود را به ایران تحمیل کند اما این اقدام سپاه نه تنها نقشه آن ها را برای مذاکرات ناکام گذاشت بلکه به آن ها فهماند که دیگر نمی توانند از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم عنوان کرد: 13 آبان سه رخ داد درس آموز تبعید امام خمینی (ره)، کشتار وحشیانه دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی را در پیشانی خود دارد که نشان می دهد که دست خیانت بار آمریکا همیشه علیه کشور و مردم ایران بوده است و همیشه در حال توطئه و فساد بودند.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن آن ها سعی می کنند که شما از راه خداوند بازدارند و همه حرف هایشان بهانه است و این امر از رفتارشان در مذاکرات هویدا بوده است.

تولیت آستان حضرت معصومه (س) بابیان اینکه قرآن می فرماید در مقابل این طاغوت باید مبارزه کرد و جنگید، اظهار کرد: مبارزه با مستکبرین و آمریکا ریشه در بنیادهای معارفی و اعتقادی ما دارد.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی شجاعانه نیروهای آمریکا را در یک دزدی دریایی ناکام گذاشتند و نیروهای آمریکا از ترس درگیری با نیروی ایران پا به فرار گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفت

گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفت