مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-05اجتماعي

ترافیک ایستگاهی در مسیرهای خروجی کندوان و هراز/ کندوان برفی شد


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش خفیف برف در گردنه ولی آباد محور کندوان، گفت: در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز شاهد ترافیکی سنگین مقطعی هستیم.

- یدالله جهان تاب امروز درباره وضعیت جاده های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در گردنه ولی آباد محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به کاهش دید و لغزنده بودن محور کندوان، افزود: از لحاظ ترافیکی از میدان مرزن آباد به سمت ماسال در مسیر خروجی شمال شاهد 4 کیلومتر ترافیک ایستگاهی هستیم و در طول مسیر شاهد ترافیک هستیم ولی درحال حرکت است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید و لغزندکی محور هراز، اضافه کرد: در محدوده تونل سپاسد محور هراز شاهد ترافیک ایستگاهی و در طول محور شاهد ترافیکی پرحجم هستیم.

این مسؤول با اشاره به ترافیکی پرحجم در محور سوادکوه، بیان کرد: از لحاظ ترافیکی حجم بار در ایت محور درحال حرکت است و از لحاظ جوی نیز سطح محور لغزنده و بارانی و گردنه گدوک با کاهش دید همراه است.

جهان تاب به کاهش دید در ارتفاعات کیاسر اشاره کرد و یادآوز شد: در طول محور کیاسر شاهد ریزش خفیف باران و لغزندگی سطح جاده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک ایستگاهی در مسیرهای خروجی کندوان و هراز/ کندوان برفی شد

ترافیک ایستگاهی در مسیرهای خروجی کندوان و هراز/ کندوان برفی شد