مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-05سياسي

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: چهارمحال و بختیاری مستعد حل مشکل مرغ در کشور است


در این گزارش برخی از ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در حوزه کشاورزی، دامپروری و منابع طبیعی را که در سفر اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس احصا شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز و در پایان سفر 2 روزه اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس و بازدید از بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، گلخانه ای و وضعیت آبی استان و شنیدن سخنان مسئولان و درد دل های مردم چهارمحال و بختیاری، شورای اداری استان با حضور اعضای این کمیسیون در بروجن برگزار شد.

در این جلسه هر کدام از اعضای کمیسیون کشاورزی اطلاعات و آمار جمع بندی شده از بازدیدهای خود را مطرح کردند که برخی از مهمترین آن ها را در ادامه مرور می کنیم.

مجموعه های بزرگ زنجیره واردات نهاده را تکمیل کنند علیرضا نظری در این جلسه گفت: مجموعه های بزرگ از جمله آستان قدس، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نباید وارد بروکراسی های اداری برای تامین نهاده شوند بلکه باید مستقیماً وارد حوزه واردات نهاده شوند و این زنجیره را از صفر تا صد تکمیل کنند.

قیمت های محصولات تولیدی به روزرسانی می شود عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه شرکت های بزرگ و تولیدکننده به شرکت های خرد در خرید و آموزش ها کمک کنند، افزود: واقعی سازی قیمت محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: چهارمحال و بختیاری مستعد حل مشکل مرغ در کشور است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: چهارمحال و بختیاری مستعد حل مشکل مرغ در کشور است