مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-05سياسي

عملیات پیروزمندانه سپاه تودهنی محکمی به آمریکایی ها و سعودی ها بود


عملیات پیروزمندانه سپاه تودهنی محکمی به آمریکایی ها و سعودی ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سیادت،در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در هفته ی دوم آبان 1400با توصیه خودونمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به موضوع آثار و برکات عدالت اجتماعی از منظر حضرات معصومین علیهم السلام و عوامل و موانع تحقق آن به ذکر حدیثی از حضرت علی ع اشاره و گفت: العَدلُ أساسٌ بِه قِوامُ العالَمِ انسان های باتقوا اهل عدالت اجتماعی هستند، عدالت شالوده ای است که جهان بر آن استوار است گسترش رحمت خداوند، دوچندان شدن برکت های مادی، رفاه، امنیت خلق،اصلاح مردم، غنای آنها و عزت تمام.

خطیب جمعه پاتاوه ، عوامل موثردر تحقق عدالت اجتماعی را وجودافرادصالح وعادل نام برد وبا استنادسخن مولاعلی ع افزود:عمران وآبادانی درجایی که زمامدارظلم می کند،محقق نخواهدشد.

وی دیگر عوامل در تحقق عدالت اجتماعی، را حاکمیت عدل،پذیرش عمومی، ذکر کرد وگفت:کسانی که دستخوش جهالت ها،شهوات نفسانی و هوا و هوس باشند حق سرپرستی واداره امور مردم را ندارند ومسلمآ یکی از ارکان پیشبرد هر برنامه ای درسطح جامعه بشری همراهی افراد آن جامعه است.

امام جمعه،موانع عدالت اجتماعی را در چهار مورد دانست و تصریح کرد:برداشت های غیرمعصومانه از منابع اصلی دین یعنی کسانی که کارشناس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پیروزمندانه سپاه تودهنی محکمی به آمریکایی ها و سعودی ها بود

عملیات پیروزمندانه سپاه تودهنی محکمی به آمریکایی ها و سعودی ها بود