مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-05سياسي

ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار خفت مداخله و نفوذ بیگانگان نخواهند رفت


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان نشان دهنده نابودی هیمنه پوشالی استکبار جهانی و در عوض نماد قدرت انقلاب و جوانان این مرز و بوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان نشان دهنده نابودی هیمنه پوشالی بودند، در جهت شکست و آسیب رساندن بر پیکر انقلاب اسلامی به دنبال دسیسه جویی بودند که با حضور و اقدام دانشجویان پیرو خط امام با بن بست مواجه شدند و در اهداف پلیدانه خود با شکست مواجه شدند.

در پایان می توان این گونه خلاصه نمود که 13 آبان نشان دهنده نابودی هیمنه پوشالی استکبار جهانی و در عوض نماد قدرت انقلاب و جوانان این مرز و بوم است.

حوادث 13 آبان نشان دهنده این امر است که ملت ایران و در راس آنها جوانان، دانش آموزان و دانشجویان، تحت هیچ شرایطی به سلطه پذیری و زیر بار خفت مداخله و نفوذ بیگانگان در امور سرزمینشان نخواهند رفت.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، به نمایندگی از کلیه انجمن های اسلامی واقع در این قاره، این ایام مهم را مغتنم شمرده و همگان را دعوت می نماید تا بار دیگر پیمان عهد ببندیم که در راه سرافرازی و سعادت ایران و اسلام مجاهدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار خفت مداخله و نفوذ بیگانگان نخواهند رفت

ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار خفت مداخله و نفوذ بیگانگان نخواهند رفت