مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-05سياسي

هدف ما توانمندسازی زنان سرپرست خانواده یا بد سرپرست است


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: طرحی در حوزه زنان در دست تدوین است که یکی از اهداف آن توانمندسازی زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست است.

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دیدار با استاندار خراسان رضوی مطرح کرد هدف ما توانمندسازی زنان سرپرست خانواده یا بد سرپرست است ایسنا/خراسان رضوی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: طرحی در حوزه زنان در دست تدوین است که یکی از اهداف آن توانمندسازی زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست است.

انسیه خزعلی، در دیدار با استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مسائل حوزه زنان به ویژه در نقاط حاشیه ای برنامه های فرهنگی باید محور کار باشد و همه مردم تحت عنوان مسئولیت اجتماعی در آن مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: طرحی در حوزه زنان در دست تدوین است که یکی از اهداف آن توانمندسازی زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار یا بد سرپرست است.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: بخش هایی از شهر مشهد با توجه به مهاجر پذیر بودن این شهر از عدم تجانس برخوردار است که زمینه برخی از چالش ها را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه نگاه جدید در مدیریت بر مناطق حاشیه ای باید حاکم شود، افزود: باید از منظر مواجه مستقیم با این پدیده ها مواجه شد، اما در عین حال باید به علت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما توانمندسازی زنان سرپرست خانواده یا بد سرپرست است

هدف ما توانمندسازی زنان سرپرست خانواده یا بد سرپرست است