مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 03:502021-11-06ورزشي

ماجرای عجیب ستاره ایرانی پورتو/ طارمی تست داد؛ پیروانی او را نخواست!


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاید کسانی که هوادار مهدی طارمی هستند یا از نزدیک او را می شناسند هم ماجرا را ندانند اما ستاره کنونی تیم ملی ایران و باشگاه پورتو حدود 9 سال قبل تصمیم می گیرد دوران خدمت سربازی خودش را در فجرسپاسی بگذراند.

- ماجرای عجیب ستاره ایرانی پورتو/ طارمی تست داد؛ پیروانی او را نخواست! غلامحسین پیروانی سرمربی شناخته شده شیرازی زمانی ستاره فعلی پورتو را نخواست تا مهدی طارمی برای سربازی به نیروی دریایی بوشهر برود! گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاید کسانی که هوادار مهدی طارمی هستند یا از نزدیک او را می شناسند هم ماجرا را ندانند اما ستاره کنونی تیم ملی ایران و باشگاه پورتو حدود 9 سال قبل تصمیم می گیرد دوران خدمت سربازی خودش را در فجرسپاسی بگذراند.

برهمین اساس مهدی طارمی جوان که در شاهین بوشهر توپ می زد به شیراز می رود تا در تست فنی فجرسپاسی شرکت کند.

داریوش صبوری دستیار آن زمان غلامحسین پیروانی هم طارمی جوان را می پسندد اما شاغلام می گوید: سرباز غیر بومی نمی خواهیم! این درحالی بود که بسیاری از بازیکنان بزرگ و مطرح تاریخ باشگاه فجرسپاسی شیراز غیر بومی بوده اند! اما چه شد که غلامحسین پیروانی جوان مستعد بوشهری را به خاطر غیر بومی رد کرد هنوز هم علامت سؤال است! پس از این داستان، مهدی طارمی ناراحت و سرخورده راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب ستاره ایرانی پورتو/ طارمی تست داد؛ پیروانی او را نخواست!

ماجرای عجیب ستاره ایرانی پورتو/ طارمی تست داد؛ پیروانی او را نخواست!