مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 04:202021-11-06بين الملل

روسیه: نگرانی آمریکا درباره جابجایی نظامیان روس، عجیب است


سفارت مسکو در واشنگتن طی پیامی اعلام کرد که نگرانی وزارت خارجه و دفاع آمریکا درباره تحرکات نظامیان روسی در داخل مرزهای روسیه، مسکو را متعجب ساخته است.

- به نقل از اسپوتنیک، سفارت روسیه در آمریکا اعلام کرد که از نگرانی وزارت امور خارجه و وزارت دفاع ایالات متحده در مورد جابجایی نظامیان روسی در داخل مرزهای ملی این کشور متحیر و متعجب است.

سفارت خانه مذکور در پیامی که در همین رابطه در توییتر منتشر کرد، نوشت: ما از نگرانی مطرح شده توسط دفاتر مطبوعاتی وزارت خارجه و وزارت دفاع آمریکا درباره فعالیت نیروهای نظامی مان در قلمروی ملی داخل مرزهای روسیه، متحیر و متعجب هستیم.

خود را در آینه بنگرید.

این ارتش آمریکا است که غیر مسئولانه در سراسر جهان پرسه می زند و هرج و مرج را پشت سر خود به جای می گذارد.

پیشتر و در همین رابطه، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی که در 30 اکتبر منتشر کرده بود، به نقل از منابعی گفته بود که تعدادی از مقامات آمریکایی و اروپایی نگران آنچه گفته می شود از سرگیری مجدد تجمع نیروهای روسیه در نزدیکی مرز با اوکراین است، هستند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر و در همین رابطه در روز چهارشنبه گفته بود که گزارش های رسانه های غربی مبنی بر اینکه روسیه نیروهایش را به مرز اوکراین برده است، با واقعیت مطابقت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: نگرانی آمریکا درباره جابجایی نظامیان روس، عجیب است

روسیه: نگرانی آمریکا درباره جابجایی نظامیان روس، عجیب است