مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-06سياسي

گام اول حل مشکل زاینده رود تعریف شفاف میزان مصارف و منابع است


باید راهبردی برای اصلاح جدول و تابلوی منابع و مصارف در شورای عالی آب تعریف کنیم تا با این جهت گیری بتوانیم مساله را به صورت بخش به بخش حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی روز چهارشنبه در جلسه سازگاری با کم آبی استان اصفهان اظهار داشت:  برای حل مسائل استان در حوزه آب، پرداختن یکجا و همه جانبه با این مساله امکان پذیر نیست.

استاندار اصفهان ادامه داد: بر اساس بعضی از تصمیم گیری های حوزه آب، به نظام جامع توزیع، حقوق ترتیب داده شده آن، به تصمیمات شورای عالی آب توجهی نشده است.

وی گفت: جدولی برای تخصیص آب به بخش های مختلف در استان تدوین شده است که باید مبنای مذاکرات آینده در مجموعه وزارتخانه نیرو و حوزه های مختلف در نظر گرفته شود تا شفافیتی در قبال وضعیت حوضه آبریز زاینده رود و کلیه ذینفعان ایجاد شود.

مرتضوی اضافه کرد: باید راهبردی برای اصلاح جدول و تابلوی منابع و مصارف در شورای عالی آب تعریف کنیم تا با این جهت گیری بتوانیم مساله را به صورت بخش به بخش حل کنیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد:باید در گام های بعدی نسبت به تثبیت و مطالبه حقوق که تاکنون کمتر به آن توجه شده تأکید شود به طور حتم این گام به عنوان یک گام مطمئن، پایه و استوار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام اول حل مشکل زاینده رود تعریف شفاف میزان مصارف و منابع است

گام اول حل مشکل زاینده رود تعریف شفاف میزان مصارف و منابع است