مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-06سياسي

کارزار سنندجی ها علیه طعم و بوی بد آب!


چند سالی است که عدم کیفیت آب شرب سنندج و طعم و بوی نامطلوب آن، داد شهروندان سنندجی را درآورده و همه برای یافتن آبی سالم و گوارا دست به دامن چشمه های اطراف شهر شده اند.

- طی دو سال اخیر مشکل کیفیت آب سنندج و وضعیت سد وحدت از سوی متولیان و مقامات به صورت علنی اعلام شده و وعده وعیدهایی را هم به دنبال داشت که هنوز تحقق پیدا نکرده است و همچنان مردم برای یافتن آب شرب سالم به چشمه های آب طبیعی اطراف شهر رجوع می کنند.

در پی ادامه دار بودن وضعیت نامطلوب آب سنندج طی 2 ماه اخیر کارزاری علیه عدم کیفیت آب سنندج به راه افتاد که بیش از 15 هزار نفر آن را امضا و در این کارزار شرکت کرده اند.

در بیانیه این کارزار خطاب به ابراهیم رییسی، رییس دولت آمده است: مدت زمان طولانی است که در شهر سنندج فاجعه ای رخ داده و آن، کیفیت به شدت پایین آب آشامیدنی این شهر است.

در سال های نه چندان دور، آب این شهر جزء بهترین آب ها از نظر کیفت، طعم، بو و شاخص کیفیت آب بود اما متأسفانه به دلیل سوء مدیریت مدیران منطقه آب وفاضلاب و عدم پاسخگویی از جانب این عزیزان، شاهد این هستیم که متأسفانه آب آشامیدنی شهر سنندج به یکی از بدترین آب های کشور تبدیل شده و شاخص کیفیت پایین آب این شهر مردم مظلوم این شهر را دچار مشکلات بسیاری کرده و هیچ مسئول و ارگانی وظایف خود را در قبال سلامت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارزار سنندجی ها علیه طعم و بوی بد آب!

کارزار سنندجی ها علیه طعم و بوی بد آب!