مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-06سياسي

سرعت گیرهای ایران و آمریکا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین چیست؟


یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان این که دولت بایدن برای نیل به نتیجه در مذاکرات وین می تواند با چند سرعت گیر مواجه باشد، گفت: برای طرف ایرانی نیز برخی مواضع و عصبانیت برخی طیف ها در مورد برجام می تواند سرعت گیرهای مهمی باشد.

- سرعت گیرهای ایران و آمریکا برای به نتیجه رسیدن "مذاکرات وین" چیست؟ یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان این که دولت بایدن برای نیل به نتیجه در مذاکرات وین می تواند با چند سرعت گیر مواجه باشد، گفت: برای طرف ایرانی نیز برخی مواضع و عصبانیت برخی طیف ها در مورد برجام می تواند سرعت گیرهای مهمی باشد.

کوروش احمدی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که با توجه به برگزاری دور جدید مذاکرات وین در 8 آذرماه ، فکر می کنید نقطه آغازین مباحث در این مذاکرات چه خواهد بود باتوجه به این که ایران معتقد است که آمریکا در هفت دور گذشته این مذاکرات را به بن بست کشانده است وحتی در موضوع لغو تحریم ها با ارائه لیست هایی همچون لیست های سبز و قرمز تلاش دارد که به صورت یکجانبه عمل کند؟گفت: با توجه به تحولات سیاسی مهم در ایران بعد از خاتمه ادوار مذاکراتی پیشین در 30 خرداد و تغییر بنیادی در تیم مذاکره کننده، طبعا طرفهای مقابل نخست مشتاق خواهند بود بدانند که ایران به دنبال چیست و آیا سیاست و راهبرد ایران تغییر کرده ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت گیرهای ایران و آمریکا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین چیست؟

سرعت گیرهای ایران و آمریکا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین چیست؟