مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-06ورزشي

باید فوتبال را به صورت آکادمیک و از پایه شروع کرد


فوتبالیست اردبیلی و کاپیتان تیم ستاره اکباتان در لیگ برتر امید تهران (آسیا ویژن) گفت: باید فوتبال را به صورت آکادمیک و از پایه شروع کرد.

- ایسنا/اردبیل فوتبالیست اردبیلی و کاپیتان تیم ستاره اکباتان در لیگ برتر امید تهران (آسیا ویژن) گفت: باید فوتبال را به صورت آکادمیک و از پایه شروع کرد.

آریا توماری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فوتبالیست ها باید استعداد درونی خویش نسبت به فوتبال را بشناسند و نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی دریابند.

وی افزود: برای حضور موفق در مستطیل سبز باید با تمرینات و تلاش و با اراده خود پیش رفت و با توکل بر خدا زندگی خود را به صورت حرفه ای ادامه داد.

این فوتبالیست اردبیلی اضافه کرد: باید خود را از ناهنجاری های اجتماعی که بیشتر جوانان درگیر آن هستند دور کرده و هیچگاه ناامید نشد.

کاپیتان تیم ستاره اکباتان در لیگ برتر امید تهران (آسیا ویژن) ادامه داد: پست من دفاع چپ است و باتوجه به اینکه در تمامی تیم های لیگ برتری و تیم ملی پست دفاع چپ همواره در نقصان و دچار مشکل بوده است، امیدوارم باتوجه به استعداد و استحقاقی که دارم، بتوانم این نقص و خلأ فعلی را مرتفع کنم.

توماری تصریح کرد: با پشتکار و عشقی که به فوتبال دارم و با تجربیاتی که از لیگ های معتبر تهران و با بازی های رسمی فراوان به دست آورده ام، می خواهم به حق خودم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فوتبال را به صورت آکادمیک و از پایه شروع کرد

باید فوتبال را به صورت آکادمیک و از پایه شروع کرد